ada masalah kea, cikgu ?

9:01:00 am Siti Mariam 0 Comments

oleh kerana budak sains tulen yg mostly dah habes trial, so masing-masing dah macam pelarian . haha . bersepah giler ou ~
ada yang lepak kat kantin, ada yang kat padang . ada yg sanggup masuk bilik BDK (Bimbingan dan Kaunseling) *sbb ada air-cond kott ? whatever -,-


tak kurang jugak aku . . lepak kat tempat terang-terangan *taman RK (Rancangan Khas) . giler selamba . kalau cikgu tahu neh, mampuih . ngahaha ~

ada satu cerr, pasal aku dgn sorang cikgu neh :D
hari tu masa jawab fizik, *memang otak tengah biol masa toh , masuk pulak cikgu yang memang ada masalah dgn aku . pehh ! *dulu aku ada buat kes dgn dye, mmg kena hentam giler aa ~

kes apa, ta payah cerr aa . yg penting, dye dah label aku sebagai pelajar yang paling kurang ajar yang pernah dye jumpa seumur hidup dye . hamboi, nyahh ~ sedap sedap jea nak kata mak neh kurang ajar *act mmg ada laa ckeyt xD
yang penting, heyy ! aku dah minta maaf ok ?!

anyway, mungkin dye maseh nak kata aku kurang ajar . well, derr ~ at least aku hormat parents aku . kann ? -,-
dah laa kao sumpah hidup aku . sesuka hati jea un =.=t
then, cerr neh ta habes sampai situ jea . aku tgh jwb fizik, tiba-tiba nak sound aku sebab lipat lengan baju . watta ? balas dendam kea ?
ou, cikgu . kalau betul saya ni kurang ajar, agaknya cikgu dah kena pelempang kott .
haihh, lantak dye laa =.=

huu, dah naek bosan neh . nak cerr banyak banyak line tak clear xD . *wait a sec, ada budak nmpak aku online ? gosh !

now, tiba masa untuk aku stop pause dulu . cerr lagi bila ada cerr wokeyh ! daa :)


bebeltakhabeslagii
-arieyy- :)