bad day or even worse !

2:05:00 pm Siti Mariam 0 Comments


 
heyy there . ughh, yesterday was my bad day . menyirap yang teramat seyh =,='' . sebab apa ? huhh -,- meh kita citer .
semalam, otw pergi sch . standard laa, gerak pukul 6.45 pagi . then, bawak laa motor macam biasa *jarak rumah dengan sch 11km yawh :D
. cool jea aa disebabkan masih sempat sampai sebelum pukul 7.00 pagi *nampak sangat merempit xD
. so, dipendekkan cerr ~ sampai kat satu lorong neh (lorong rumah kao laa cidaa), motor aku dah terasa lain macam . aku dah dok pikiaq, awat motor cheq goyang-2 macam pi dangdut -,-
aku pun berhenti laa kat tepi jalan . masa tu aku dengan sorang adik kembar aku (memang pergi sch bergilir naik motor dengan aku). dye tanya laa apasal berhenti kat tepi tu . aku dengan resah gelisahnya
suruh adik aku turun tengok tayar belakang . "kaklong, tayar pancit laa . macam mana nie ?" . berderau darahku tatkala mendengar kata-2 adikku *amboi bahase xD
. aku dah buntu, nak buat apa nie . tengok jam, dah pukul 7.05 dah . adoyai,, masak den . dah lambat nie, aduhh mak =.=
"hahh, jalan kaki laa" . adik aku dah pandang semacam . jalan kaki ? jauh derr ! abeh motor nie nak letak mana ? naek jea laa sampai sch . nanti balik sch bawak gi bengkel . hamboii, sodapnye bahase berkate-kate ~ derr, mana boleh aku bawak jea . rosak laa ngek tayar nie . kena sorong, tahu ! kalau kao ta na jalan kaki, takkan kao nak balik rumah pulak ?! you tell me ! *pehh, sempat pulak kann gaduh tepi jalan xD . oke, fine ! jalan kaki =.=
so, finally kitorang jalan laa kaki ke skola with ten cent face
*muka seposen laa -.- . masa dah nak sampai pintu pagar tu, memang budak-2 tangah nyanyi lagu skola ft negeri johor an bla-3 ~ agak lega laa sebab ada perhimpunan . sepatutnya kena tahan tapi lantak laa . cabut jea laa . haha ~ *what ? the teachers didn't even called me back okay :p
. uhh, masa balik hantar laa motor pergi bengkel . apek tu mintak rm15 . aku pun dengan bodohnya hulur jea rm15 . balik rumah, cerr kat mak . and guess what she said :- kaklong, kalau tayar pancit selalu orang cas rm8 jea
; what the %#&*@!^#$% . kena tipu t=.=t
hati panas derr ! tapi nak buad macam mana kann . haihh, redha jea laa -,- . tapi ta de laa teruk sangat, sebab aku dapat claim balik rm15 aku ^^ pluss, dapat juga pergi makan ikan keli masak lemak cili api xD
so, in the end I just let it be . no matter how bad was my day, there is still a person stands beside me *hehe, thanx teman aku, mie :)
my day might be
the worst ever, but somehow there is still a colourful rainbow behind the storm *err, apa aku melalut nie . sokeyh, lupakan jea laa xD . okbaii ~
thankyouuforreading<3 :)