hey, kawan lama :)

5:00:00 pm Siti Mariam 0 Comments


assalamualaikum, heyy-O :)
baru-2 ni, jumpa kawan lama yang dah 5tahun ta jumpa since sch rendah >.< *dah tinggi seyh kao neh -.-
nak dijadikan cerita, aku dgn beshtie aku (mie) gi makan kat KFC ptg tu, balik dari sch . kat kaunter tu, kitorang order laa set yang kitorang nak . then, aku berbual kejap laa dgn mie (depan kaunter) sementara tunggu makanan kitorang siap . tetibe, brader yang jaga kaunter tu panggil "awak, awak" . aku buat dek jea aa, sebab dia panggil mie . mie pandang dia, dia kata "budak belakang panggil awak" (sambil tunjuk area dapur) . aku dgn mie sama-2 pandang laa kat area dapur belakang, na tengok sape yang panggil mie tu . aku pandang mamat tu, macam kenal . err, okay ~ mamat tu sebenarnya ta panggil mie, tapi aku *sengal punya cashier =.=
bila tengok lama sikit, haha ! member lama aku kat sch rendah wehh ^^
*boleh kira kamceng jugak laa ;) . bila aku dah hala jari telunjuk kat dia, dia terus tanya, "weh, ingat aku tak ?" . aku pun dengan excited nya jawab "azim!!" . lepas tu kitorang serentak gelak, haha . berbual terus ta pandang kiri kanan xD

aku : wehh, kao apa cerr sekarang ? dah lama seyh ta jumpa
 
azim : tahu pun kao . 5tahun seyh ta dengar citer pasal kao

mie : (menyampuk) weh ary, aku dah lapar neh -.-

aku : (ta layan) peh, azim . kao dah tinggi eah sekarang

azim : haha . biasa laa ~ walawehh, ta sangka jumpa kao kat sini kann ?

mie : (menyirap dan menyampuk lagi) ary, sape mamat tu ?

aku : (ta layan lagi) tau ta pe . kao dah laen laa sekarang . aku ta perasan kao pun td

mie : (dah bengkek) woi, cepatlah ! aku nak makan neh ! =,=t

azim : ~~~ *masa nie aku ta dengar apa dia cakap sebab mie dah tarik-2 tangan aku

aku : weh, aku chow dulu . babai ~

then, kitorang terus naik tingkat atas
gi makan . huu ~ masa na balik, aku ingat na mintak no. tepon dia . at least, FB laa . tapi
orang ramai pulak kat kaunter . bengang laa seyh na mintak . last-2 satu pun ta dapat, aku terus blah . haihh ~ ta pe laa, mintak-2 dia still keje kat KFC tu . haha ~ wehh, jangan pikir laen derr
. dia member satu kepala aku tahu ~ sebab toh aku macam excited dapat jumpa dia . lagi pulak, dia masih ingat aku . huhu ~ terharu betul .

there are so many people that come and go in your life . but only few of them will stick in your memories . and sometimes, you might be unable to recognize the person who is nothing to you, but the person
would recognize you because you are someone to him/her . who knows ? ;)

thankyouforreading<3 :)